Hej alla fina läsare! 
Nu vill jag bara tala om för just dig som läser detta, att nu går jag in i en period som är fruktansvärt påfrestande på många sätt både för mig och mina närmsta. Mycket känslor ska komma... Så nu vill jag bara informera er att allt som skrivs här upplevs just här och just nu. Här snackar vi inget återberättade, inget larv och framförallt inga analyser kring hur man ska beskriva situationer på bästa sätt. Utan detta är helt rent och avskalat i enkelhetens högsta grad. Jag vet att vi har uppmanat många av er att följa oss här. Men jag känner bara spontant att jag vill dra ner era förväntningar om ni råkar ha några. Men självklart ska vi försöka skriva här så mycket vi bara orkar. Kanske kortfattat men ofta...

Som avslut på detta yra inlägg vill jag åter igen säga ett stort tack för alla som visar sitt stöd på olika sätt. Det är vi verkligen galet tacksamma för och det värmer så! 

( Är på plats nu, måndag 10/3-2014) 

Operationen: onsdagen 12/3-2014



Hjärtoperation,

1 kommentarer

Ellen

12 Mar 2014 07:10

Vi ber för dig! <3

Kommentera

Publiceras ej