Jubla högt för dig själv för nu är dagen här. Dagen som hela denna bloggen har handlat om. För idag 12/3 kl 08.30 då ska det smällas, Operationen snackar jag ju såklart om. 

En sköterska väckte mig klockan 05.30 för att checka syresättningen och såna basic saker. Sedan var det in i duschen vid 06.00 för att duscha ännu en gång med speciella produkter. Efter en sömnig dusch så satte ytterligare en sköterska narkotika, höll jag på att skriva men det är ju alldeles fel, hoppas jag iallafall... Jag menat självfallet antibiotika och dropp. I samband med detta fick jag även ta blodförtunnande. Så nu ligger jag här och är ur trött (som vanligt, när det gäller tidiga morgnar) Kanske är det en fördel att vara så här trött, då orkar man inte tänka så mycket. Men äsch, om jag vill bli påmind om operation så kan jag upplysa er att mitt emot i fönstret med full insyn är operations salarna.  Så jag föreslog för min pappa att han kunde ta en kikare och stå och glo på mig. Men det förslaget avslogs fortare än fortast. Men nu ska jag avrunda detta. Tack så jätte mycket till alla er som valt att hänga med på denna resan. Det har verkligen förgyllt mina dagar med att se att folk är med i resan. Vi hör av oss HÄR när vi vet hur detta gått. 

Bless & Love! 






3 kommentarer

Maja

12 Mar 2014 07:08

Det kommer gå jätte bra min fina.
Puss!

Sofia

14 Mar 2014 00:27

Hej, kämpa på bara! Håller tummarna för dig. Hoppas att det går bra nu. Styrkekraaamar <3

Sofia

14 Mar 2014 00:27

Hej, kämpa på bara! Håller tummarna för dig. Hoppas att det går bra nu. Styrkekraaamar <3

Kommentera

Publiceras ej