Känslan tickar innan för mitt skal. Tickandet går allt fortare och fortare… Hostandet blir allt högre och intensivare , sedan försöker man lindra hostandet med vatten, klunk efter klunk. Som om detta inte vore nog så stiger värmen innan för mitt skal. Värmen som heter feber, febern är nästan på topp. Detta är precis mitt i prick vad som inte fick/får hända. Mitt immunförsvar, försämras och blir allt svagare vilket inte får ske under några omständigheter. Man skriker av frustration, samtidigt man vill anklaga sig själv varför ska jag utsätta mig för att bli allt sämre och sämre när jag måste samla all kraft jag bara kan få inför sprängningen den 12/3… Detta är extremt kort och i stora drag om hur mitt välbefinnande är. Dock ringde min hjärtläkare från Lund idag också, men tyvärr hann jag inte svara. Så ligger förväntans fullt och väntar på att han ska ringa igen. Vad han ville har jag absolut ingen aning om. Men nu var det så att jag skulle hålla mig extremt kort. Så nu checkar Nova ut för idag. Bless & Love!

1 kommentarer

Lizzy

05 Feb 2014 16:07

Hoppas du kryar på dig! <3

Kommentera

Publiceras ej