Ojoj kära nån. Vilka dagar det har varit. Det är så mycket jag har velat dela med mig av här på bloggen så otroligt mycket tankar och händelser som har uppstått det närmsta dagarna.  Det är så mycket, så, jag vet knappt vad jag heter. Men samtidigt känns det som att ingenting händer. Sanningen är nog att jag håller på att tappa borta mig själv i vimlet av händelser. Nu kommer jag bara beskriva i stora drag. Ni som läser detta och anser att ni känner mig får gärna fråga mer detaljerat. Jag är mer än öppen att berätta kring just detta. Det är så här, jag har verkligen mått ur dåligt den senaste tiden pga av mitt hjärtproblem. Men någon vid namn av Jesus har fått order i form av bön att jag ska bli bättre även fast det var omöjligt rent medicinskt. Jag står nu här på min röda runda matta i mitt ljusa rum och bara ler och njuter i fulla drag av mitt liv. Läkarna ringde igår och berättade åter igen att det mesta ser bra ut, men det återstår bara lite kalk i ETT kärl. Detta är verkligen ett under som har skett. För att nu står jag här i rummet och blickar ut över alla mina saker. Vad ska jag ta med i min flyttkartong? Ja, du läste rätt! Jag har varit i kontakt med min skola och jag har varit i kontakt med läkarna och nu är det bara att återvända till skolan igen. Dock kan jag inte studera idrott utan får istället vända mig till en annan linje på skolan som t.ex. samhälle eller musik. Ett konstigt val som känns som det största valet ever, men ändå så galet litet jämfört vad jag precis har genomgått. Nu kanske en del av er sitter och funderar på hur man ska få bort det lilla kalket som existerar innan för mitt skal. Jo, då är det så här att den 11 Mars återvänder jag till staden som heter Lund för att sedan den 12/3-14 ska genom gå en ballong sprängning som man då skjuts upp genom benet. Det låter kanske väldig ofräscht men då säger jag bara som svar att då är du inte uppgraderar i den nya tekniken av att skjuta bort kalk. Med andra lika bort blåst som jag…  Detta ska tydligen resultera till att man behöver en donator, vilket jag bloggade om för ett x-antal veckor sedan. Men hör noga här, jag behöver inte vänta på att någon ska dö och framförallt inte en människa utan man ’’lånar’’ bara ett litet organ av en ko från USA! Säger bara en sak ByeBye Ica basic och Hello deluxe cow. Vilken välsignelse av att Jesus kan styra. Skolan ordnar sig,  man behöver inte öppna upp bröstkorgen och ingen människa ska dö. Tack Jesus!
Man ska inte uttala sig om att någon ska eller inte ska tro.. Men jag måste få detta sagt en gång för alla. Läkarna har inte sett fel eller gett fel besked från början utan det är endast ett mirakel. Om man tror att miraklet kommer från Gud så välkommen i Novas klubb. Jag kommer givetvis blogga vidare här, men dock inte så ofta, utan mer när det börjar dra ihop sig till deluxe cow..

 

 



Tack alla som har bett & ber!

Bless you! 

2 kommentarer

Ellie

25 Jan 2014 20:29

hej vännen!! förlåt!! förlåt om jag har sårat dig på något sätt!! menar det inte alls!! vill att vi ska vara vänner... älskar dig! Guds frid, jag ber för dig! Ellie
återigen förlåt!!

Svar: hej! Va? vad menar du Ellie?
Nova

Ellie

24 Feb 2014 18:40

hej. jag kunde helt plötsligt inte hitta dig någonstans på facebook eller så... men är glad att det är lugnt. saknar dig och tänker mycket på dig! kraaaaaaam!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej